PAI S.A.
PAI S.A.
PAI S.A.
Reklama
GRUPA MINI TELECOM
PAI S.A.
Home Wskaźniki usług
         Piątek, 24 listopada 2017 r. Imieniny:
 
 
Wskaźniki usług

Wskaźniki jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych za I półrocze 2013 roku:

1. Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci 0,28 m-c*
2. Liczba uszkodzeń przypadająca na 100 łączy 8,5 szt.
3. Średni czas usuwania awarii 51,32 godz.
4. Wskaźnik reklamacji faktur 0,60 %

Wskaźniki jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych za 2012 rok:

1. Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci 0,75 m-c*
2. Liczba uszkodzeń przypadająca na 100 łączy 5,99 szt.
3. Średni czas usuwania awarii 66,43 godz.
4. Wskaźnik reklamacji faktur 0,62 %

Wskaźniki jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych za drugie półrocze 2012 roku:

1. Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci 0,70 m-c*
2. Liczba uszkodzeń przypadająca na 100 łączy 8,45 szt.
3. Średni czas usuwania awarii 81,64 godz.
4. Wskaźnik reklamacji faktur 0,83 %

Wskaźniki jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych za pierwsze półrocze 2012 roku:

1. Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci 0,80 m-c*
2. Liczba uszkodzeń przypadająca na 100 łączy 3,53 szt.
3. Średni czas usuwania awarii 51,22 godz.
4. Wskaźnik reklamacji faktur 0,42 %

* - do wyliczenia przyjęta została liczba 30 dni w miesiącu

 
 
  PAI S.A.   
PAI S.A. PAI S.A.
PAI S.A. PAI S.A.
PAI S.A.